zondag 27 oktober 2013

Happy Birthday (#2)

Eindelijk weer eens tijd om te freubelen vanavond.
Alleen pff, jeetje de inspiratie was even ver te zoeken.

Volgende week is mijn vader jarig en ik wilde alvast een kaartje voor hem maken en bedacht me dat de sketch (#17) van Su-per challenges misschien wel een leuk idee was om te gebruiken.
Maar wat ik ook probeerde m'n kaartje werd geen vrolijke verjaardagskaart.

Uiteindelijk na lang schuiven en stempelen van vliegtuigen en bootjes toch m'n uiltjes pons weer tevoorschijn gehaald en hiep hiep hoera! Het wordt toch nog een Happy Birthday.

 Sketch #17

En de mijn uitwerking:


3 opmerkingen:

  1. wat heb je een mooi kaartje gemaakt Karen en leuk dat je meedoet met SU-per challenges.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, de uil blijft leuk he. Het is een heel vrolijk kaartje geworden. Was je vader er blij mee? Wil je aub de woordverifiicatie uitzetten? ik moet altijd een paar keer opnieuw de letters en cijfers invullen omdat ik ze niet goed kan ontcijferen. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karen,
    De uil....hij is echt mijn favoriet :) Hier zal je vader vast blij mee zijn. Leuk gedaan hoor!
    Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenge en...tot ziens
    Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen